خرید و گارانتی

  1.       محصولات  نو  (آکبند) با گارانتی معتبر شرکت توزیع کننده عرضه می شود . این فروشگاه موظف به ارسال ، پیگیری وضعیت گارانتی  می باشد.
  2.        محصولات  استوک (دست دوم) با گارانتی استوک دیجیتال   یک هفته مهلت تست ، یک ماه گارانتی سخت افزاری و نرم افزاری عرضه می گردد.
  3.       کلیه محصولات  دست دوم  درسایت  با نام استوک عرضه می گردد.
  4.       با توجه به دریافت نماد الکترونیک ، به دلیل فروش اجناس استوک پرداخت آنلاین غیر فعال گردیده است و مشتری  موظف به استعلام وضعیت ظاهری دستگاه می باشند .
  5.       دستگاه دست دوم عرضه شده در سایت  جهت  اطلاع مشتری رتبه بندی شده  که با نماد های  A    بسیار تمیز ، B  معمولی عرضه می گردد.
  6.        کلیه محصولات دست دوم با فاکتور رسمی با درج سریال  دستگاه جهت گارانتی سخت افزای و نرم افزاری عرضه می گردد.
  7.         باطری و آداپتور جز گارانتی یک ماه نبوده و فقط یک هفته مهلت تست دارد.
  8.       هزینه ارسال کالا به عهده مشتری می باشد.

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

  •   اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
  1.   اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به استوک دیجیتال  اطلاع داده شود.
  2.    لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نو  تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  3.    استفاده از این سرویس برای  اجناس نو و آکبند تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بازگردانده شود. برای محصولات دست دوم به همراه فاکتور ارایه شده امکان پذیر می باشد.
  4.   برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  5.   این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد    غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

  •  اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  1. وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به فروشگاه از طریق تلفن یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  2.  عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 
  3.  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  4.  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 

  • اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

     آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به فروشگاه از طریق تلفن یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.